dinsdag 25 maart 2014

Kussen nr. 2

De bank fleurt er lekker van op van die vrolijke kleurtjes! Vandaar nog maar een kleurig kussen erbij.
Bij deze heb ik eerst restjes stof aan elkaar genaaid, daarna mijn haakwerk erop gemaakt. 
Randje eromheen gehaakt en dit is weer het resultaat geworden..


Het begin van het patroon komt (net als de vorige granny's) van 'haakkamer7' Dat is de gehaakte doily. Daarna ben ik zelf verder gegaan om er uiteindelijk een vierkant kussen van te krijgen. 
Leuk om af en toe zelf eens wat te proberen! Ga gewoon wat freubelen en je moet het niet erg vinden om af en toe eens een stuk uit te halen als het toch niet helemaal naar je zin is. Het resultaat wordt er alleen maar beter van. 



Geniet van het heerlijke zonnetje!


Mariska

2 opmerkingen:

  1. 'k Vind 'm super!!
    Daar word je weer vrolijk van (samen met het lentezonnetje)
    Ach ja... haken en weer uithalen.... wie kent het niet?
    Het hoort er gewoon bij!
    Mijn man zegt wel eens aan het eind van de avond -als er weer een frommel uitgehaald garen op de grond ligt- "Ben je nu uiteindelijk nog iets opgeschoten, of heb je dat van de vorige keer ook weer uitgetrokken? Zo blijf je toch bezig? Ik smeet het zo ver ik 't zien kon".... Ach, dat is dan ook weer lief bedoelt natuurlijk....

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad Marian..het wordt hier ook vaker gezegd 'ben je nu weer wat aan het uithalen??'
      Maar de 2e of de 3e of de 4e keer wordt het toch mooier en dan ben ik toch wel trotser op het resultaat :-)
      Leuk je reacties!
      Groetjes

      Verwijderen