woensdag 5 maart 2014

Een sprei

Een sprei voor als die bengel van z'n ledikant naar een groot bedje gaat :)

De bruine en crème Tweed wolletjes zag ik bij Maris, ik was gelijk verk(n)ocht! En ja, toen ik bij de Zeeman was kon ik ze écht niet laten liggen. 
Het wordt, in combinatie met de donkerrode wol, een gestreept simpel sprei (gewone en dubbele stokjes naar eigen inzicht toegepast, naald 5), dat vind ik wel stoer voor een jongenskamer. Vorige week met goede moed begonnen en vanmiddag even lekker in de tuin verder haken. 

Toch nog wel fris als je stil zit...


  

... dus nog wat 'voorjaarskiekjes' gemaakt in de tuin (die zet ik er maar ook even bij, zooo gezellig!!:) 


Dit is toch genieten!

Liefs,
Ilse


1 opmerking:

  1. Inderdaad, gewoon genieten!!
    Heerlijk hè dit weer!
    En ik heb ook lekker buiten vitamine D opgedaan!! Heerlijk, met een haakwerkje in de zon uit de wind....
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen