woensdag 5 februari 2014

Update golvend kleedje


Vast een update :)

Tja, ik kan het niet laten, even het kleedje fotograferen. We zijn nog niet klaar, maar... het wordt al best mooi! Moet nu miss. wel wat katoen bij kopen, maar dat is alleen maar leuk. Ik probeer de restjes in ieder geval 1x terug te laten komen, wat me niet bij alle kleuren gaat lukken (op=op;).



Het wordt een (ja inmiddels weet ik het:) sprei voor in het ledikant van mijn jongste zoontje.
Het sprei is nu ong. 80x80, de lengte wil ik rond de 1,20m, nog even te gaan!


Groetjes,
Ilse


2 opmerkingen:

  1. Het patroontje haakt zo lekker weg hè?
    En zo kom je op een nuttige manier van je restjes af!!
    Leuk hoor!!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ja dank je :)

    Kan eigenlijk niet zo goed stoppen!

    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen