donderdag 14 maart 2013

Wat HEERLIJK!

En dan sta je ineens in een hobby winkel

Niet zomaar 'ineens' natuurlijk, met voorbedachte rade ;) Maar wat leuk is dat! 
Voor een cadeautje, als het af is verschijnt het fotootje vanzelf op het blog :) 


Wol, katoen, lintjes, brij en haaknaalden (tja wat niet?!) in overvloed. Ik heb wat inkopen gedaan. Soms met een doel, andere dingen kon ik gewoon niet laten liggen.
Misschien is dit wat voor een zomers sjaaltje? Wat het wordt en hoe er eruit moet gaan zien, moet nog even bedacht worden. We zien het wel! 

Eerst maar de cadeautjes maken, met rood - roze - blauw. Voor een tweeling, dan moet het natuurlijk wel hetzelfde worden, dat scheelt alvast :) Je hoeft maar 1 idee te hebben, je moet het alleen dubbel maken!


de foto is wat minder, als'tie helemaal af is verschijnt een duidelijker foto


Van wit katoen met wat donkerblauw (onderaan wat randjes) snel een mutsje voor een lief klein meisje gemaakt. Het is eigenlijk voor een iets kleiner hoofdje gemaakt maar ik paste het even bij mn zoontje. 
snel weer af mamma!

Dan komen de vragen: is het goed zo, is het niet te krap? Ach, ik hoor het wel, veranderen kan altijd nog, dat is het gemak van haken. Eerst maar een klein stukje eraan haken, volgens mij wordt het dan nóg beter ;)

Ilse




Geen opmerkingen:

Een reactie posten