vrijdag 29 maart 2013

Van een paar simpele lapjes...

...tot een stoer kussen

Toen ik begon met haken wilde ik eerst echt een goede 'nette steek' krijgen. Dus ik begon gewoon wat lapjes te maken. Met allemaal dezelfde steek: de stokjes.
Begonnen met de basis dus en eerst eens kijken of het wat zou worden en of ik het wel leuk vond. 
Want ja.. de resultaten zien er altijd leuk uit en dat stimuleert wel, maar je moet er ook wat voor doen natuurlijk! Maar goed, ik bleef dus haken en tot nu toe blijft het echt een leuke hobby. 
Het ideeën opdoen met elkaar en andere blogs bekijken blijft stimulerend werken en zo wil je steeds meer leuke dingen maken.
Het is ook ideaal dat je maar 1 kleine naald nodig hebt, lekker makkelijk voor onderweg tijdens een lange rit in de auto of gewoon lekker thuis op de bank. 
Dit zijn de lapjes die ik dus vond.. Toch wel leuk om er nog wat van te maken. Alleen een lapje heb je ook niets aan. 





Twee keer vier lapjes aan elkaar maken, randje eromheen, voor en achterkant aan elkaar maken, kussen ertussen, plaatje erop en dit is dan het resultaat geworden...
Leuk voor op de kamer van m'n zoontje...


Mariska

Geen opmerkingen:

Een reactie posten