donderdag 14 maart 2013

Mijn eerste liefde

'n Cadeau


Gekregen.. en wat gebruik ik hem veel.
Inmiddels heb ik nog meer kleden, gebreid en gehaakt, gekregen / zelf gemaakt, maar deze blijft toch zo mooi en brengt allerlei herinneringen met zich mee. Het is katoen en heerlijk in de zomer. Soms ligt hij gewoon een tijdje in de kamer en gebruik ik hem even niet. Maar ik weet zeker, straks, als het meer zomer wordt, is hij weer full-time in gebruik. In de maxi-cosi, buiten in het gras, even over de kleine man heen op de bank... Wat een fijn cadeau! Misschien is hiermee de liefde voor het haken wel begonnen. Ja, hoe langer ik er over nadenk, hoe vaster ik er van overtuigt raak. Door dit kleedje, door deze doek, gekregen voor onze eerste kerel is mijn liefde voor het haken begonnen! Dat wilde ik nu zelf ook kunnen maken.


Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten