woensdag 13 maart 2013

Gehaakte boxzak



En het is geworden...... een boxzak!! (zie mijn oudere bericht over granny's)
Negen aan de ene kant en een grote aan de andere kant. 
Superleuk om te maken, vooral met deze vrolijke kleurtjes. 
Het idee komt van Ilse die eerder al een stoere boxzak gemaakt heeft, maar dan op de naaimachine. 
Voor mij is dat naaien niet zo 'simpel' dus ik dacht: dan ga ik het maar haken, waarom ook niet? 
En zo zie je maar weer: van een paar granny's kun je altijd weer wat leuks maken!
En... Opgeruimd staat netjes!

Mariska


3 opmerkingen:

  1. Wauw, leuk Maris!
    Liefs, Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Mariska, heb je hier misschien een patroon van? Groeten, Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, ik zou het ook erg leuk vinden om hier een patroon van te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen